v.l.n.r. Paulina en Chrisje Seijkens (de Stichting Vrienden van het Sophia),  Rinke van der Helm (Eigenaresse/Founder Little Dutch) en Natascha de Jong van Os (Sales en Marketing Little Dutch)
v.l.n.r. Paulina en Chrisje Seijkens (de Stichting Vrienden van het Sophia), Rinke van der Helm (Eigenaresse/Founder Little Dutch) en Natascha de Jong van Os (Sales en Marketing Little Dutch) Foto: MASCHA GUTLICH

Little Dutch bekroont 10-jarig jubileum met samenwerking Stichting Vrienden van Sophia

Algemeen 475 keer gelezen

Oostland - Samen met zakenpartners, vrienden, familie en relaties vierde Little Dutch vrijdag 28 juni zijn 10-jarig jubileum. Onder het genot van een hapje, drankje en dansje werd er stil gestaan bij de afgelopen 10 jaar. Naast de viering van het 10-jarig bestaan en de opening van het nieuwe pand, maakten de eigenaren Rinke van der Helm en Ad Ammerlaan de nieuwe samenwerking met de Stichting Vrienden van het Sophia bekend.

In samenwerking met de Stichting Vrienden van het Sophia, verbonden aan het Erasmus MC-Sophia Kinderziekenhuis, ontwerpt Little Dutch, samen met partner Tiamo, nieuwe speelgoed artikelen gebaseerd op de mascottes van het ziekenhuis. Verwacht wordt dat het eind 2019 verkrijgbaar zal zijn in de winkel, waarbij een deel van de opbrengst naar de stichting gaat.

Founder/Designer Rinke Van der Helm: “Wat 10 jaar geleden begon als een leuke hobby, werd een droom die werkelijkheid is geworden. Dat wij het 10-jarige bestaan van Little Dutch mogen vieren met zo een mooie samenwerking, voelt als een bekroning op het harde werken”.

Vanaf een kleine zolderkamer startte Rinke van der Helm samen met haar zus de webshop ‘Kus van Zus’, door zelf ontworpen lampenkappen te verkopen. Twee jaar later startte Rinke haar eigen label; Little Dutch. Inmiddels, 10 jaar later, is Little Dutch uitgegroeid tot een serieuze Europese speler op het gebied van baby- en kinderkamer accessoires. Een solide bedrijf dat zijn impact wil achterlaten door te creëren en telkens opnieuw te verrassen.

Over Little Dutch
Sinds de oprichting is Little Dutch uitgegroeid tot een gevestigde naam in binnen- en buitenland. Met meer dan 850 verkooppunten, zowel offline als online, biedt het merk meer dan 1500 producten aan textiel, accessoires en speelgoed voor baby’s en kinderen. De missie is het creëren van functionele, veilige en hoogwaardige essentials en lifestyleproducten met een aantrekkelijke uitstraling dankzij de unieke afwerking. Met de uitgebreide productselectie van Little Dutch is het mogelijk om met veel gemak de kinderkamer te voorzien van een prachtige styling.

www.littledutch.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant